Digitale registratie

Digitale registratie, communicatie en monitoring met app

Voor maximale transparantie én efficiency maakt Stoffels Bleijenberg gebruik van haar eigen schoonmaakapp tijdens het werk. De app registreert niet alleen uitgevoerde werkzaamheden, meldingen van calamiteiten en defecten en trends in de kwaliteit. Het stelt opdrachtgevers ook in de gelegenheid de status van de verrichte werkzaamheden en de kwaliteit continu in te zien. Onze objectleiding voert DKS-metingen en bezoekverslagen namelijk digitaal in. Deze gegevens zijn voor onze opdrachtgevers altijd opvraagbaar. De app biedt opdrachtgevers bovendien de mogelijkheid om opmerkingen of klachten gemakkelijk door te geven.  

Onze eigen medewerkers hebben met deze app toegang tot belangrijke informatie om de kwaliteit die wij bij onze opdrachtgevers leveren te monitoren. Deze realtimeregistratie geeft ons de gelegenheid direct in te springen, bij te sturen en aan te scherpen als dit nodig blijkt. Ook geeft de app inzicht in het schoonmaakproces, waardoor efficiencyslagen makkelijker te maken zijn.

Belangrijke documenten en statistieken zijn met deze app altijd up-to-date en bij de hand. Op het moment dat uw contactpersoon bij u de deur uitloopt, heeft u al een managementrapportage binnen met een verslag van wat besproken is. De app maakt de samenwerking tussen Stoffels Bleijenberg en haar opdrachtgevers transparanter, efficiënter en toegankelijker.